Se sklenicí a miskou na klíčení semínek to zvládne skutečně každý

Nejedná se o žádný módní trend, který by nastoupil poslední dobou do našich domácností. Spíš se tak živili naši předkové, poté to postupem času upadlo v zapomnění a v teď se opět k čerstvým zeleninovým výhonkům vracíme. Jen se do toho nyní může použít moderní technika například z těchto výběrů https://www.nakliceno.cz/misky-a-sklenice-na-kliceni/která zase není tak příliš drahá, ale usnadní práci. Navíc není ani jeden z nabízených výrobků náročné svojí velikostí, takže to může být i pěkná dekorace na naší kuchyňské lince.
Potraviny Organické
Záleží na nás, v čem by se nám lépe pěstovalo. Pokud například chceme mít více druhů klíčků, tak by možná byla vhodnější miska, která má tři patra a tudíž v každém se dá vypěstovat jiný druh. Nebo výsadba se může dělat postupně a pak je zase zaručený stálý čerstvý příjem.
Klíčky Vojtěšky

Pěstujeme zdraví na parapetu

Ve většině domácností se naleznou květináče, kde jsou celoročně umístěny bylinky, které hospodyňky přidávají do jídla a tím vylepšují své kulinářské výrobky. Stejným způsobem není nad tu možnost vypěstovat si vlastní a čerstvé zeleninové výhonky, které jsou plné vitamínů, bílkovin, minerálů a dalších životu prospěšných látek. Aby nebyly, vždyť kdyby se klasicky zasadily na zahradní záhonky, tak by muselo semínko veškerou sílu svých zdrojů předat do růstu a zrání. Takto si ji můžeme v podstatě vypěstovat doma a užívat podle možností a potřeby.
Slunečnice Klíčky Salát

Tělo nám poděkuje

Veškerá rašící semena jsou bohatá na esenciální aminokyseliny a ty potřebujeme pro stavbu bílkovin. Tyto živiny jsou v rostlinkách daleko koncentrovanější právě v době raného stádia růstu, výhonky neboli klíčky jsou jich úplně plné. K tomu, aby naše tělo vytvořilo bílkoviny, tak je musí získat z běžné potravy, to ale trvá příliš dlouho. Pokud budeme rovnou konzumovat čerstvé klíčky, tak tento zdroj máme ihned k dispozici a nemusíme složitě sestavovat skladbu jídelníčku. Navíc jsou lehčeji stravitelné, tudíž náš organismus tolik nezatíží. Přidávají se prakticky kamkoliv, ale pro uchování všech prospěšných látek je nevaříme a pojídáme, pokud možné syrové, například v salátech.